Lördag


Hejhej! Förlåt för en dålig uppdatering men ska bli bättre! I lördags så vaknes jag runt 11 av att lina ringde mig haha, för vi skulle stå i en skridskoruthyrning på torget klockan 1. Hon skulle luncha med Olivia så frågade de om jag vill komma in lite tidigare, det ville jag men jag hade ingen skjuts in så fick ta cykeln haha. Vi fikade lite och sedan så gick jag och lina till torget. Vi skulle vara där till 4, i 3 timmar haha men det gick väldigt snabbt, det var roligare än vad jag hade tänkt mig. Sedan kom Malin och hälsade på oss när vi satt där. 
Efter klockan fyra så åkte vi pulka med svarta plastpåsar haha, kallt men aba roligt! Sedan så åkte vi hem, och jag har fått mitt besked om NIU. OCH JA!! Jag fick ett JAA!! Så till hösten så får jag NIU fotboll! As glad! Jag åkte sedan till Hampus, sov där. Hoppas att ni hade en lika bra lördag som mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0