HALLOWEEN

 
 

Snabbt inlägg


Har inte gjort något speciellt idag, har typ vara softat framför tv:n. Ååh imon är de halloween, längtar smått men men godnattis!

Storm

 
Nyheterna har rapporterat om att de skulle komma in en orkan strom över västkusten, under de senaste två dygnen. Jag åkte till Hampus igår kväll och sov där tills idag, mysigt. Jag, Johanna och Alice hade planerat att åka till Göteborg och shoppa vid lunchtid men det sketsig, för att stromen skulle komma och alla tåg blev av avstängda pågrundav stromen. Så de blev en hemma kväll med min familj med en läskig storm utanför huset.
 
 
     

New in

 
 

Tragiskt

 
 
 
 
När sånt här händer då vill man ju nästan bara dö. Jag blir så less på mig själv och jag tänker vad jag kunnat gjort isället för att inte tappa den. Så här gick de till:  Vi hade precis slutat spanska lektionen och jag var på väg ut genom dörren. Jag höll i telefonen och sedan lag jag den på min dator som jag höll i andra armen för att jag skulle ge min lärare en "high-five". Och just då, i det ögonblicket så flyger min mobil av min datorn och ner på glovet. 
Jag tog upp den extra långsamt för att jag ville inte se den om det hade hänt något. Men de hade de, ååh dumma telefon :(      

Favoriterna




b&w

 

Hösten, rönnbär

 

New in, i'm in love


Jag har nog världens bästa stora syster någonsin. Hon kommer hem till mig med ett paket till mig och denna ligger i, en helt ny Juicy Couture. Jag är förälskad, har viljat ha en sån här väldigt länge. ÅH vad jag är glad.
 

Thursday

 
 
Denna torsdagen har varit väldigt lång för mig, jag har både varit på gymnasiemässa i falkenberg, sedan varit i skolan och tränat fotboll idag. Jag är helt slut. Men det har varit e lärorik dag idag, mycket information.
Kollade nyss klart på en flim, och ska strax sova. Kommer lite bilder från min outfit idag. 
 
Outfit / tröja chelsea / Byxor lindex / Skärp torget  
 
 
 
 

Rain day


Idag är de en regnig dag, som inte alls är så rolig men det är mysigt när de regnar. För då kan man gossa ner sig i en säng och kolla lite på Gossip girl, som jag nyligen blivit kär i. Sedan ska jag träffa hampus en stund och efter det ska jag in till min syster i stan för att hämta mitt efterlängtande paket. 
Kvällen kommer att bli räddad av alla läxor/presentationer.      

Johannas fina sko

 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0