Yesterday and today

(Bild från igår)

Hejhej! Idag så är jag iskolan men tränare berätta om min dag igår. Igår så gjorde jag absolut ingenting förutom att nästan missa bussen och att jag tränade. Det var så jäkla jobbigt men det var kul att träffa alla igen haha. 
Det har blivit bland annat så jävla kallt nu förtiden, håller typ på att dö när jag går upp till tåget. 

Idag ska jag bara plugga, äta och sova. Inget kul alls. Det är också väldigt dåligt väder idag också, så jag ska gå till tåget i regnet. Yäy 

Grattis Grattis!




Tjenaretjenare! Idag är det en av mina småbönders födelsedag! Denna som fyller år heter Lukas och han fyller 11 år, stort grattis till han. Så vi hade lite kalas idag med tårta. 
Själv har jag varit hemma från skolan idag också, men ska dit imon. Och imon är de fredag och det är ju alltid kul med fredagar. Tror jag ska vara med Hampus men är inte säker än. Nu ska jag sätta mig och plugga inför mitt spanskaprov imon yäy!!

Wednesday

 
Hejhej bloggen, idag är det onsdag och jag är typ död. Har inte varit i skolan idag och igår för att jag har typ Faber, hals ont och mega förkyld så mamma sa att jag skulle stanna hemma så här ligger jag i min säng och kollar på oth. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk. Pusshej!
 



Min underbara helg

 
(Bild från i sommars) 
 
Hejsanhejsan! Helg är bland det bästa som finns speciellt när man får tillbringa den med den bästa och en massa fotboll. Som sakt jag varit med min underbara kille hela helgen och spelat en massa fotboll. Både med A-laget och B-laget, det gick inget vidare för båda lagen men men vi tar igen de nästa helg.
Och idag är det söndag, ingen gillar söndagar eller den dagen som kommer efter söndagen. En jobbig vecka framför mig, en massa fystester i skolan och en jäkla massa prov. Vill typ bara bort haha men nu ska jag tillbaka till mitt pluggande. Pusshej!

Early morning



Hello alla människor som ligger och sover vid denna tid som jag är uppe i. Idag stod klockan på 05:50 och det är alldeles för tidigt för lilla mig men det var bara att palla mig upp. Vi börjar 08:05 idag och vi ska gymma nu på förmiddagen. Det var riktigt kallt idag, det tycker vi inte om. 

Idag kommer det bli en lång och jobbig dag för mig, jag går till 15:10. Men sedan så ska jag bara hem till min saknade Hampus som jag inte träffat på 2 dygn. Vi ska bara mysa och kolla på film. Pusshej så länge! 

Yesterday


Hejhej!! Igår så var jag ledig från skolan, och det var väldigt skönt. Varför jag var ledig var för att jag skulle på någon Hallandsmatch i Skåne, så jag behöver inte åka till skolan för att jag hinner bara med en lektion ändå. Det var mega skönt att sova ut, har inte fått gjort det på länge. 

Idag så händer det inte så mycket förutom att jag ska åka och träna nu direkt när jag kommer hem. Jag sitter just nu på tåget och är mega hungrig. Sedan blir det lite oth och sova tror jag. Pusshej! 

RSS 2.0