Måndag


Hejhej! Sov ju hos Hampus igår till idag, så jag vaknade upp jämte min gose. Sedan har jag varit i skolan och sovit och snart så ska jag till Emma och plugga lite. Nu är ju paradise hotel slut så vad ska man göra ist, blir förmodligen sova eller plugga haha. 
Men idag så jade vi matte prov och det gick sämst för mig så ah vi får se vad som händer haha. 
När jag kom hem så hade mamma gjort smothie, och den var asa god. Hon hade blandat bananer och jordgubbar. Blev Perffa! Träffade lina en kort stund idag oxå, väldigt trevligt. Annars så träffas vi typ bara på våra fotbollsträningar, för hon går ju i gymnasitet, yeah för henne haha. Men Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0