Lördagen



Hejhej! Har ju glömt att nämna att jag har sportlov nu haha, så himla skönt. Men i lördags så hade jag en fantakisk kväll med mina babes. Var hos en stund före och sedan åkte vi till rolfstorp och där träffade vi Olivia och Frida. Trodde det skulle bli tråkigt men det blev rätt hyfsat ändå. Det tråkiga var att de stängde lokalen typ halv 1, lite för tidigt tyckte många. Och våran Lina var ju inte hemma heller och det var också lite tråkigt. Men men jag kom väl hem runt kvart i 1. Hampus sov över hos en som han skulle åka med till Sälen och han bor på samma område som mig. Så jag var med Hampus till 4 kanske på natten haha. Mysigt mysigt. 
Tidigt på söndagmorgon så kom Hampus och sa hejdå en sista gång innan han åkte :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0