Alla hjärtans dag & sista kvällen

Hejhej! Hoppas att ni hade en underbar alla hjärtans dag precis som mig! Vaknade upp jämte min Hampus och sedan åkte till skolan. När jag kom hem så hade mamma gjort våfflor, mums! Senare så åkte jag och Hampus in till stan och gick runt lite och sedan så åt vi på resturang. Mycket mysigt! Vi kom hem vid 7 något och sedan så åkte vi hem till honom och myste och kollade på film.Idag är det sista dagen som jag får träffa Hampus, för att han ska åka till Sälen imorgon med några kompisar. Men men han ska oxå få ha kul och jag går la plugga matte eller något, haha. Så jag kommer inte träffa han på en hel vecka, kommer att dö typ. Saknar han redan. Men ikväll så ska jag och mina tjejer och ut och ha lite kul iaf! Såpusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0