MMK1B

Hejhejhej allihopa! Hoppas att ni haft det bra, det har iaf jag haft. Det var ett bra tag sedan jag bloggade men ska försöka komma igång med det nu iaf. Ska börja att berätta om vad som händer i mitt liv just nu. 
Jag har ju faktiskt börjat gymnasiet, jag känner mig stor nu faktiskt. Men jag var mega nervös inför detta, fast det gick inte så illa som jag trodde iaf. Jag har faktiskt hittat några vänner. Vi i klassen har faktiskt kommit närmare varann iaf och det är bra för innan var de typ stelt. Det är faktiskt skönt! 

Just nu sitter jag i min säng och skirver detta blogg inläggg och väntar på att min efterlängtade pojkvän ska komma.

+.Jag har fått min dator som är en MacBook air!! Hade förväntat mig en MacBook PRO men air får duga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0