Wednesday


berättar lite kort vad som har hänt i vekcan, i tisdags så sov hampus hos mig och sen så kom han hem till mig igen för att hämta sina saker men så blev de inte, haha för han stannade en natt till. Och tisdags innan hampus kom till mig så var jag och johanna ute och sprang 6km, de var ganska jobbigt men skönt haha. Jag hade träningsvärk i benen etfer de, för jag glömde att stretcha. Bilderna är ifrån onsdagen. 

T U E S D A Y

 
På torsdagen efter skolan så åkte jag och mamma in till stan för att köpa en jacka och ett par "hunter sockar" som jag ska ha till stövlarna. Efter de skjustade mamma ut mig till Alice och vi gymmade i runt 2 timmar och jag hade träningsvärk sen igår haha men de gick bra.
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0