Magiskt bröllop










Jag har nog varit på det finaste bröllop i helgen. Hampus föräldrar gifte sig. Jag var fruktansvärt nervös för deras skull, haha jag vet inte varför jag bara var de. 
Dagen började med att Malin kom hem till mig och fixade mitt hår och hon sminkade mig. Vid kavr i 1 så kom Hampus och hämtade mig och vi åkte in till fästningen för att fotografera. Det blåste väldigt mycket haha, så mina lockar gick bort. Efter fotograferingen så släppte dom av mig vid kyrkan. Hampus och de andra kom inte fören senare in i kyrkan. Vigseln var så himla fin. Sedan så åkte vi till grimeton och de var där vi skulle äta och vara hela kvällen/natten. Det var både den roligaste, minnesfulla och underbaraste kvällen någonsin. Mycket skratt. Att dela denna kväll med Hampus släkt och familj och både mina och Hampus bästa vänner och framförallt att med Hampus var nog det bästa på länge!

Lyckad kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0