Göteborg med bästa

Hejsan! Tänkte berätta om min underbara dag i Göteborg med min fantastiska pojkvän. Vi åkte upp med hans pappa som skulle springa Göteborgsvarvet. Det var en jäkla massa folk där men det gick iaf. Vi var med hampus pappa en stund där inne vid starten och målet på lopet var, vi gick där och kollade på lite sport saker. Vi hade ett underbart väder iaf man svettades typ med det var skönt med lite värme.
 
 

Vi gick genom den fina Slottskogen för att komma till nordstan för att äta och shoppa lite. Denna skogen är så himla fin! det finns både djut och en massa fina dammar i denna skog.
 
 
Vi gick en stund på nordstan men efter en stund så letade vi efter någon resturang som vi kunde äta på.  För vi var jätte hungriga efter vår lilla mysiga gång i genom slottskogen.
 
 
Vi bestämde oss för att äta på pizzahut. Det var ett mycket bra val haha, hade inte förväntat mig en sådan god pizza som vi åt. Den blev nyss min favvo pizza resturang! Vi åt 3 rätters iaf. 
 


 
Bilder på våra rätter vi åt! Så himla gott!
 
 
Sedan gick vi ännu mera på stan och kollade på alla som sprang och sådant. Vad ska man säga? En helt fantastisk dag med min underbara pojkvän. Vad skulle jag gjort utan han? Han är bäst! 
 
Vi kom la hem vid åtta på kvällen eller något, så köpte vi godis och dricka. Sedan myste vi ner oss i hans säng och kollade på film och åt godis. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0