Det bästa med att vara sjuk






Födelsedagar är det bästa som finns




Lite bilder från min brors födelsedag eller på tårtorna som vi åt. Haha men det bästa med andras födelsedagar är maten/tårtorna. Haha nu lätt jag tjock men det är nästan sant, jag älskar mat! Men när jag själv fyller år så handlar det mest om presenterna och såklart maten/tårtorna hahah.  

Det skriftliga nationella √

 
Hellllllu! Idag så har jag avklarat ett av de jobbigaste nationella, nämligen skriftligt i svenska. Vi satt från 09:40 till 12:10 och skrev om olika ämnen. Man fick välja vilket ämne man ville skriva om men det stod hur man skulle skriva det som t.ex. En krönika eller debatt-artikel. Jag skrev en debatt-artikel, åh jag blev nöjd med den iaf haha. 
Idag så fyller min lillebror år så att vi ska äta tårta och massor av gott. Hampus kommer att komma en stund också, sen så ska jag åka och träna! Och göra lite spanska ska jag klämma in någonstans med haha. 

Plugg, plugg och plugg

 
Fasiken vad mycket plugg det är nu, jag vill bara lägga mig ner och dö typ, haha. Men det är typ prov hela tiden och sånt klarar jag inte av. Men vad ska man göra åt saken? Finns inget att göra utom att sitta och plugga in något som man ändå inte fattar något haha. Vill typ att det ska bli fredag eller ännu bättre sommarlov!! Längtar något sjukt till sommarlovet, helt sinnes!! 
Har pluggat hela eftermiddagen så något måste ha fastnat till mitt SO-prov imon. Åkte sedan på en underbar träning, skönt att något kan liva upp ens dag. Det är faktiskt skönt att bara släppa pluggandet och åka och träna  eller något annat roligt. Men nu ska kag sova! 

Tillbaka blick



Tänkte göra en liten återblick på min mysiga helg! 

Fredagen
Då var jag först i skolan och sedan så slappade jag bara tills jag skulle iväg och hämta upp lina och sedan åka till Hampus för att fixa oss till kvällens festligheter. Vi åkte till en tjej som heter Anna, hon skulle ha födelsedagsfest. Mycket trevligt! Gick väl hem vid halv 1 eller 1, hem till Hampus. Jag, lina och Hampus hade en liten sleepoverkalas, åt lite pizza mackor och snackade och bara myste sedan. 



Lördagen
Var tvungen att vakna vid 8 på lördagmorgon för att åka och duka till en stor fest som min fotbollsförening anårnade. Så jag och Lina gick upp då och åkte iväg dit. Jag var där till typ 1 eller något sedan så åkte jag hem till min lilla gosebjörn. Och vi hade en mysig kväll tillsammans, vi lagde mat och kollade på film och en massa annat gosigt. Vi firade lite att vi hade stor tillsammans i 9 månader nu, yäyy! 

Söndagen
Jag gick jag inte upp så tidigt men det var tidigt för mig, haha. Men det var runt halv 12 något sånt, och då skjutsade Hampus hem mig på moppen. För jag skulle träna runt två. Det var väldigt fint väder också, så det var himla skönt att träna. Sedan så gjorde jag inte så mycket mera, förutom att sova och äta! 

9:ornas dans


( Bilden är tagen av Michaela)

Tjenare! Igår så var jag på alla 9:ornas dans, eller vad det nu heter hehe. Det är iaf att alla 9:orna på alla skolor i Varberg träffas och dansar tillsammans. Man får lektioner i dans så att man vet hur man gör haha. Det var mellan 600-700 pers där, så det blev väldigt varmt. Men det var faktiskt riktigt kul, hade däremot inte förväntat mig det. Hampus kom en stund under kvällen oxå! Jag gjorde mig i ordning med Alice och såndant innan dansen. Mycket trevligt! 

Nationella prov



(Outfiten idag)

Hejhej! Idag så hade jag två prov! Hatar bokstavligen prov. Och ett av detta proven var ett nationelltprov. Kan det bli värre?  Haha nej men hade ett matte prov och det nationella provet var engelska tal. Jag var mega nervös i början men så släppte de, men när man satt där så blev det typ helt svart i huvudet och alla orden försvann typ haha. Får hoppas att allt gick bra iaf. 
Annars så har jag inte gjort något speciellt idag. Pusshej! 

Vamos a la playa

 

Min lång helg i bilder




Bästa

 
Vill bara dela med mig av denna bild, helt underbar! tagen på lagfesten med världens bätsa Laini! När allt är perfekt  ~goatejer

Nike free run

 
 
 
Mina älsklingar!
 

Årets första match


Hellu! Tänkte berätta lite om min dag nu. Vaknade upp hos min älskling, båda vi två skulle ha match idag, på samma ställe. Passade bra! Men de var svinkallt , trodde jag skulle frysa ihjäl när jag stod och kollade på när Hampus spelade haha. Men Hampus och dom vann iaf med 5-3, yäy! Det gick väldigt bra för mitt lag också, vi vann med 4-0!! rätt bra föratt vara ÅRETS FÖRSTA MATCH! Mycket nöjd och ett litet plus var att jag gjorde två mål hehe. Nu sitter jag i min säng och Skypar med Hampus, mysigt.
Bilderna på mina nya skor kommer komma upp under kvällen, håller på med redigeringen just nu.
 
Ska snart sova för de är ju måndag imon....

Toga party




Hejhej allihopa! Nuså har jag något allt berätta för er. Haha eller igår så fick jag hem mina nya skor så de kommer att komma bilder så fort jag kommer hems från Hampus. Och igår var jag på lagfest med VÄRLDENS BÄSTA LAG!! Temat på festen var toga som ni kanske ser. Helt underbar kväll! Fast åkte hem till Hampus vid typ tolv eller något, för då räckte de för mig haha. Hampus lanade med Axel så vi var väl uppe toll halv 3 något sånt. Och idag så ska jag väl inte göra så mycket för att jag har match imon. Ska sova hos Hampus iaf. Men Pusshej! 

RSS 2.0