Årsresumé - mitt 2013

Hur har ditt 2013 varit? Bästa året i hela mitt liv typ haha

Blev du kär i år? Yess, I have

Vad önskar du att du gjort mer? mera mysiga kvällar med vänner kanske

Vad önskar du att du gjort mindre? inte sovit så mycket XD

Vem har du umgåts med mest? Åh shit, Lina, Malin, Hampus, Ewelina, Alice & Johanna kanske
 
 
Bästa minnet från 2013? Valborg, sommaren, Tysklands resan med fotbollslaget & Hampus föräldrars bröllop

Är det något du har saknat 2013 som du vill ha år 2014? hmmm, vet faktiskt inte

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? SÅ mycket gladare.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? blandat, men tror det har varit mer vilda partykvällar
 
 
Vem/Vilka saknade du? ingen tror jag

Största misstaget? kommer inte på något just nu

Hur många hade du sex med? 1

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? JA som bara den, galnare och roligare

Vad gjorde dig riktigt glad i år? När jag träffade den dära Lina Eriksson, blev tillsammans med Hampus, fotbolls matcher/cuper, träningslägert i tyskland med fotbollslaget, sommarkvällarna och massa sånt.
 
 
Hur många kysste du? eehh, inte så många faktiskt

Har du några löften inför år 2014? skolan & träna tror jag

Har du haft ett förhållande under 2013? ehm ja, och jag har det fortfarande

Hur skulle du beskriva din stil 2013? Haha, kan la säga att den har blivit bättre under året som gott. Men typ tighta jeans och någon snygg tröja till.
 
 
Vad ser du mest framemot med år 2014? Börja gymnasiet & sommaren typ

En låt som påmminer dig om 2013? wake me up & Svett & chuck norris

Det bästa du har åstadkommit i år? Ett bra självförtroende, nya vänner & pojkvän

Vad hoppas du inträffar 2014? snyggare kropp, att inte vara så lat, bättre betyg, åka utomlands till något varmt land, inte äta för mycket skräp mat som te.x donken & kommer in på NIU.
 
 

Shopping



Idag så väckte mamma mig vid elva, det är väldigt tidigt för att vara mig på en ledig dag. Men vi skulle åka in till stan och kolla lite på rean, hittade en sak på rean iaf. Vädret var hyfsat bra i morse men sedan blev det värre, regn och blåst. Hehe detta blev inget långt inlägg men bättre något än inget alls. 

Nattmat



Nu sitter jag, äter nattsallad med pappsen och kollar på Gladiatorn. Älskar denna film, kan se den om och om igen. Idag har jag inte gjort så mycket, hehe jag och Hampus sov till halv 3 idag. Åkte nog hem vid 6 något, men den mysig dag. Älskar att sova också, det bästa som finns! Men men nu ska jag fortsätta att kolla på filmen och äta min goda sallad. Pusshej! 

Nyårskläning!

 

Min nyårskläning!
Kommer att komma mycket bättre bilder på den senare.

Saknad


ÅÅh, denna saken är just nu någonsatns i USA. Och hon kommer hem den 11 januari, väldigt långt kvar. Jag passar deras fiskar, haha. Men men det känns så tomt utan henne, hon är min allra bästa vän. Men hon har det säkert så mycket bättre i USA än vad jag har här hemma i Sverige. Litee AVIS. Ville bara meddela med dett inlägg att jag saknar min bästis!

Årsresumé- sommaren 2013

 
 
 ESKILSCUPEN - 2013
 
 


Merry x-mas!

 
Gul jul allihopa! 
Jag har ätit aba mycket idag, mycket mat och mycket godis. Har väl varit en sådär julafton idag, kunde blivit bättre men man får nöja sig med det man har. Hoppas att ni har haft en underbar dag och fått många fina paket och stådant! Jag fick min nyårskläning idag, så det kommer någon komma upp bilder på den senare. Jag är så oerhört glad även min klocka som jag fick av Hampus. Ha en fortsatt bra julafton! Pusshej! 

Världens bästa pojkvän

 
Fick en jätte fin julklapp av Hampus, är helt kär i den! Blev så himla glad. Han gör mig så glad, denna kille är glud värd finns ingen bättre än han!
jag älskar dig mitt hjärta
 

Christmas outfit

 

Mysig helg

Hejhej! Har varit med Hampus hela helgen, vi har haft det super mysigt! Åkte till han efter skolan i fredags. Det var sista dagen i skolan, så himla skönt. Vi arbetetade inte, vi kollade på bara på film på fredagen. I lördags så åkte jag, Hampus och hans bror till stan för att de skulle hitta en julklapp till deras föräldrar , det gick rätt snabbt och enkelt. Sedan åkte vi hem och senare så skulle dom ha kalas för hans systar. En rolig kväll! Efter det så kollade vi på film och myste. Idag så sov vi till 12 och resten av dagen så gjorde vi inte så mycket heller.
Jaha så här har min helg sätt ut! En gosig, rolig och mysig helg! 

Christmas feelings

 
 
 
 

Vänner av guld

 


 
Idag var jag i Halmstad på NIU uttagning. Det var ju det som jag var så nervös för. Men det gick bättre än vad jag hade tänkt mig. Kände några som var där också och jag träffade nya människor. Så det var rätt så kul. Nu får man bara hoppas att allt gick bra.
Jag har vänner och pojkvän av guld. Skulle aldrig kunna klara mig utan dom. Älskar er!

Mums

 
Blev nyss precis klar med min laborationsplanering, sånt där är bara jobbigt att skriva. Uscha. Men men nu sitter jag och skypar med Hampus och äter godis. Egentligen borde inte äta godis, imed tanke på vad jag ska göra imorgon haha. Det kommer att vara så skönt när jag kommer hem från det, om jag inte dör påvägen dit eller något. Fast det kommer troligen inte hända. Jag längtar så sjukt mycket till kvällens program av paradise hotel. Hoppas verkligen inte att Samir åker ut, för jag tycker han passar så bra med Anja även fast han gjorde något väldigt dumt. Och Emelie ska åka ut tycker jag, fyyy vad jag ogillar henne.   

Jobbigt och Nervöst

Gårdagen var bara anmällt jobbig. Jag sov inte så bra den natten,så jag var ganska trött. Förmiddagen var chill, för att vi hade slöjd ända till lunch. Sedan blev det jobbigt och tröttsamt, för jag skulle sitta i själv i ett rum och skriva en novell i 3 timmar. Så jag satt där till där från 11.50 till 15.50. Blää vad de var tråkigt, men jag fick till en hyffsad story. Kom hem typ 16.00 och sedan satt jag och slappa en stund innan min träning skulle börja. Jag trodde det skulle vara en träning som inte skulle vara så jobbig men det var halva träningen var fyss och sedan spela vi efter det. Sedan så beställde Ewelina och jag en pizza, haha och medans vi åt kollade vi på paradise hotel. När jag kom hem så skypeade jag med Hampus typ till halv 2. Så det var en låååång dag.
Men idag var de lite lugnare, men jag var trött och mega nervös för imon. Föratt imorgon så ska jag ner till halmstad och på NIU uttagning för aspero. Aspero är det gymansiet som jag ska förmodligen söka in på nu i höst. Så jag ska vara där från 09.00 till 18.30, vi ska göra två träningspass och lite mera information och sånt. Det jag är nervös för är att om jag inte kommer in på NIU som jag vill göra, att jag kommer att tabba mig eller något. Fast vi får hoppas på det bästa. NU ska jag iaf göra klart min Laborationsplanering, så pusshej! 
 
 

+




Ny vecka, Ny start

Det har varit en helt vanlig måndag, förutom att vi hade vårt sista prov för höst terminen. Så himla skönt! Tycker inte om prov alls, för jag är inte så bra på att plugga till prov. Men det ska jag bli bättre på, har jag bestämt iaf. Det ska faktiskt vara ett av mina nyårslöften. Nu sitter jag i min säng och väntar på att mitt favvo program på tv:n ska börja. Paradise hotel! Vissa tycker inte alls om såna hära program, jag tycker det bara är roligt att kolla på, haha! Imorgon så väntar en jobbig/lite chill dag, på morgonen så jag ha slöjd till lunch typ och de är rätt chill. Men efter lunch så ska jag sitta i 3 timmar och skriva i min ensam het, en novell. Mmh hur kommer detta gå, haha. Varför jag gör de själv är för att hela min klass gjorde de när jag var sjuk. Och jag trodde naturligt viss att jag släpp skriva den för att jag inte var där när de anrda gjorde de, haha men nej. Sedan ska jag åka och träna efter min långa dag. 
Pusshejj, så länge!       

Six months


 
Idag har jag och Hampus varit tillsammans i 6 månader! Och de fyrade vi med att gå ut och äta på resturang. Det var riktigt mysigt! Dessa månaderna har varit helt underbara och de kommer bli många fler. Älskar denna kille! 

Lucia


Idag har vi kollat på "vårt" luciatåg i vår skola, men skulle hellre velat kolla på "varbergs" luciatåg ist. Sedan fick vi en liten lussefika efter. Jag har ätit mycket godare lussebullar än dessa, dessa var bara torra att äta. Och jag tycker inte om papperkakor så mycket. 

Goss i sy-slöjden




Snöfall

Det  har både snöat idag och igår men snön försvinner lika fort som den kom. Det är tråkigt tycker jag, för snön gör julen lite mera julig eller vad man nu ska säga. Nu är de bara en massa slask ute :(
Men men igår så spelade vi DM och det gick inte som jag hade tänkt mig. Vi förlorade två matcher och vann en. Sedan åkte jag till min älskling och de var på kalas, dom firade hans morfar. Vi var där en stund sedan gick vi hem och kollade på film och myste. Jag har pluggat järnet nu på mitt kemi prov som jag ska ha imorgon, hoppas verkligen att det kommer att gå bra.    

+


 
 
 

Dag 3 "Bilder när jag var yngre"

Dessa Bilderna är ungfär 15 år gammla, kanske inte alla men för typ 7 åresedan så fanns det inte så bra kameror. Så dessa bilderna har inte så bra kvalite... men detta är då jag när jag var midre.
Har direkt inte något att skriva men jag vill gärna tillbaks till den tiden. Det var så mycket bättre känns det som. Jag har det jätte bra nu med, klagar inte!
 

Älskade kemi


Jaha pluggpluggplugg, är de bara nu för tiden, uscha! Har två prov nästa vecka, så de blir bara ännu mera plugg. Känns som om min död kommer att sluta med att jag ligger bland en massa kemi böcker och matteböcker! 
Men men ska inte deppa, haha för imon så är de DM! Längtar som bara den! 

Dag 2 "Mina bästavänner"

 
 
 
Dessa tjerjerna är underbara, kan lita på dessa tjejerna till 100%
Dom hära tjejerna är då mina bästa tjej kompisar.
Det blev två bilder för jag hade så många bilder och kunde inte välja och vissa var bara väldigt fula, haha
Malin, Lina, Ewelina, Alice & Johanna 

Dag 1: En bild på mig & 10 fakta om mig.
Dag 2: Mina bästavänner
Dag 3: Bilder när jag var yngre
Dag 4: Favoritprogram
Dag 5: Mina rädslor
Dag 6: Typ av kille jag faller för
Dag 7: Saker jag inte klarar mig utan
Dag 8: Det här saknar jag

Ingen bra start på veckan





♡  ♡
I måndags så hade jag ont i halsen, och det var en väldigt seg måndag. På kvällen så åkte jag till Hampus och skulle sova där. Men det gick lite sent, jag blev varm som en eld och fick ont över allt typ. Jag vet inte om jag hade feber eller var det nu var, jag sov iaf med 1 täcke och en filt. På Morgonen så smsade jag mamma och sa att hon skulle komma och hämta mig för att jag inte mådde bra. Så jag har inte varit i skolan på två dagar, och min hals har inte blivit bättre. Känns typ som att min hals blir bara större och större. Jag måste bättra mig till helgen för då ska mitt lag spela DM jue! Fast min kondis kommer inte vara på topp iaf haha, får se hur detta går! 
Tror att jag inte kommer att gå till skolan imon heller. Jag har säkert missat as mycket :( men men 

Dag 1 "En bild på mig och 10 fakta om mig"

 
♡ Jag hatar plåster, verkligen hatar 
 
♡ Jag har en väldigt stor familj
 
♡Jag är en ganska lat person, egentligen borde jag vara ganska tjock för att jag äter en massa skräp mat och sånt men jag blir helt enkelt inte tjock.
 
♡ Fotboll är en stor del av mitt liv
 
♡ Mina vänner betyder mega mycket för mig 
 
♡Jag älskar att äta godis och dricka Coca-Cola 
 
♡ Jag är en sån person som ler nästan hela tiden, men när jag väl blir arg då är jag verkligen aba arg.
 
♡Jag älskar att köpa nya kläder med min mamma
 
♡Jag har världens bästa pojkvän 
 
♡ Jag tycker inte alls om tår.

♡ Jag har ett väldigt bra självförtroende
 
Dag 1: En bild på mig & 10 fakta om mig.
Dag 2: Mina bästavänner
Dag 3: När jag var yngre
Dag 4: Favoritprogram
Dag 5: Mina rädslor
Dag 6: Typ av kille jag faller för
Dag 7: Saker jag inte klarar mig utan
Dag 8: Det här saknar jag

Första advent

 

Lite om min helg


Thuesday 
I torsdags så var jag men mina små gullisar och tog lite kort hela eftermiddagen. 
 
 
Friday
I fredags så var jag först i skolan och sedan tog jag bussen hem till Hampus, vi åt eb jätte god middag. Det var lax, mums. Efter det så fixade vi oss till en fest, åkte dit och sedan efter en stund så kommer min efterlängtade gose
Lina dit. Och jag hade väntat på henne för de är inte så kul utan henne, hehe. Vi åkte väl hem typ runt 3. 


Saturday 
Vaknade upp i jämte min underbara pojkvän, vi hade en väldigt lat dag, hehe. Men till kvällen så blev de bättre, vi skulle på förgrogg och sedan skulle vi till en lokal fest. Det var väldigt kul, en av dom roligaste helgerna. Men kvällen/natten slutade inte så bra, hehe men de tar vi någon annan gång. Var med mina änglar Malin, Lina, Amanda och Alice, och min Hampus och en massa andra underbara människor. 
 
Så detta var min helg, en lång helg och jag ser fram emot bästa helg för då ska jag och mitt lag spela DM! 

RSS 2.0