Helgen




Hellu! Den helgen har varit helt underbar, har bara varit med Hampus och vi har inte gjort något speciellt förutom att de hade kalas på lördagen och att vi var i en gympasal och vi spelade fotboll med min familj i fredags. Vi skulle egentligen på lokalfest i lördags oxå fast vi hade ingen skjuts så vi var kvar på kalaset.
 Idag är det söndag och jag blev väckt av min underbara pojkvän som har gjort frukost till mig. Sedan så kollade vi på film, jag missade min träning idag så ist för den så fick jag ut Hampus på en jogging runda haha. Och nu så har vi nyss ätit och jag har pluggat lite matte till mitt matteprov imon, vi ska snart gå och lägga oss. Pusshej sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0