Ännu mera shopping



Tjenareee, som sakt idag har jag shoppat ganska mycket! Hittade lite grejer på H&M, Gina och andra ställen. Är mycket nöjd över mina beslut.
Idag har jag även varit med pappa och vi lämnade tillbaka lite saker på Eliganten och sedan åkte vi och köpte raketer!! Raketer är så himla roliga men dyrt som satan. Efter det åkte vi hem och åt och sedan drog jag och mamma till Göteborg till Ikea och lager 157 och kollade lite. Vi åkte förbi kungsmässan också, det var där jag shoppade loss lite haha. Mamma betalar med pappas pengar, mycket bra haha. 

Just nu sitter ligger och i min säng och lyssnar på musik. Ska snart sova, är väldigt trött. Blev även väckt av att Hampus ringde mig imorse, helt underbart! Nattinatti! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0