Min Valborg



Hejsan!! Igår var de Valborg! Min dag började med att vi skulle ha friidrotts-dag med hela 7-9 på skolan. Det är faktiskt rätt kul, och 9A VANN STAFFETEN, hehe stolt. Kom hem ett typ och sedan så sprang jag på vår nya crosstrainern sen stund! (och jag tog lite käcka blider på mig själv innan som man kan se i de första bilderna). Sedan så gjorde jag mig i ordning för att åka till lina och äta middag. Väldigt Goa tjejer!!! Även fast man inte kan tro det så lagar Lina mat väldigt bra! Stolt över henne!! Det var trerätters, fick ingen bild på efterrätten bara :( 
Sedan så tog vi bussen till stan och skulle in på någon fest men vi var där inte länge. Efter typ 30min så drog vi ner till torget, och där var de väldigt många som vi kände. Sedan mötte jag upp Hampus som var också i stan! Sen så drog vissa till krogen men jag och Hampus gick till min syster och pappa kom dit och min bror. Vi gick ner till stan igen och skulle köpa pizza!! Mycket gott! Yess detta var min Valborg, hoppas att ni hade en lika bra! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0