Gårdagens


Aldrig för liten föratt klä ut sig, men på bilden är jag inte såvärts utklädd. Det som fattas är mitt röda läppstift och mina huggtänder. Jag var en vampyr, haha. Har tyvärr ingen bild på de, för att min mobil har slutat att fungera. Tappade den igår kväll och den fungerade men sedan efter ca. 2 timmar så bara lag den av. Jag trodde den va död av batteriet men nej, den gick inte att starta mera. Dumma telefon. 
Alla mina bilder är borta och allting som fanns på den, bara att ta nya tag och köpa en ny telefon.   

Kommentarer
Postat av: Ja

Har du provat att hålla inne låsknappen och hemmknappen när den startas? xD för det kan hända att den har låst sig bara haha

2013-11-08 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0